niedziela, 7 kwietnia 2013

O czym myślałeś pisząc ten tekst?

Niedługo kolejne publicznie spotkanie z Syndykatem Poeciarzy, o tutaj wydarzenie na facebook'u - https://www.facebook.com/events/186956691428411/?fref=ts

Z tej okazji, że nie mogę spać, trochę gotuję się na to wydarzenie i z tego powody chciałem podzielić się Wami jednym z moich tekstów (nie jakimś specjalnym, lubię go, ale uważam nie za jakiś specjalnie wybitny i dopracowany) i historię z nim związaną. Miało to miejsce na publicznej premierze naszego ostatniego tomiku zatytułowanego "Zdążyć przed końcem".




"Ciasto filologa"



Powiem szeptem Ci kamracie
Cóżem widział przy herbacie:

Jama - dziurka
W dziurce
Rurka
W chmurce lurka
W lurce miód

A ponadto wymyśliłem,
Kiedy kawę zrazu piłem:

Dziurka-jama
Miodu w lurce
Lury w chmurce
Chmury w rurce
Rurki w dziurce

Brak






Po zakończonych recytacjach wszystkich recytowanych tekstów, wszystkich recytowanych poetów, podeszła do mnie jedna z atrakcyjniejszych słuchaczek, wskazując w swoim świeżo nabytym tomiku na wyżej przytoczony tekst, ujęła moją dłoń i delikatnie głaskając moją dłoń spojrzała mi w oczy w taki sposób, że umysł przewrócić się powinien o 180° spytała:


-O czym myślałeś, pisząc ten tekst?-

-Jak to o czym? O Grudniku!-






Chcecie poznać Grudnika? Przyjdźcie na nasz wieczorek w przyszłą sobotę do Gliwickiego MDK na 18:00!

A oto i Grudnik:



2 komentarze:

Wiktoria pisze...

"jedna z atrakcyjniejszych" - bo to nie byłam ja!

mów co chcesz, poeto, dziurki-jamki są dla mnie jednoznaczne.

krzeci pisze...

ah! no z Twojej strony, aż takie przyjemności mnie nie spotykają, ale to dobrze, jest jak ma być