poniedziałek, 25 października 2010

krzeci.com - uaktualnienie projektu

Ja :: 20:23:43 
i jeszcze dodam (bo widzę, że nie ma tego w tej wiadomości) jest kilka tekstów na stronie, było więcej, ale zmieniałem, ogólnie strona jest w wiecznym remoncie (mam już od dawna nowy projekt ale nie mam kiedy go zrobić i nawet nie pamiętam jak to sie robi d:  ) nie zapłaciłem za przedłużenie domeny i takie tam bajki... nvm

Ja :: 20:24:04 
www.krzeci.cba.pl -> zakładka "teksty"





po (przytoczonej we fragmencie) rozmowie ze znajomą postanowiłem jeszcze raz zerknąć na projekt swojej strony (wcześniej tu publikowany - patrz. nota) i uznałem, że jest lekko nieaktualny. Nie mam czasu robić nowego (gdybym miał to zacząłbym robić ową stronę, albo coś zupełnie innego), więc powiem tylko, że związku z zaistniałymi zmianami w mojej "internetowej rzeczywistości" ikony "blip!" i "MySpace" zostaną zastąpione serwisami "Twitter" oraz "Tumblr". Po prostu blip!'a zastąpiłem twitter'em, a z MySpace strasznie rzadko korzystam, za to zacząłem z Tumblr'a.
Jednocześnie ulec może zmiana kolejności ikon ze względów wizualnych.



"Ty tyle na dziś.
Graliśmy w najsłabsze ogniwo.
Do zobaczenia za tydzień"




Brak komentarzy: