środa, 2 lutego 2011

modernizacje

przypadkiem usunąłem ikonki rss, a nie pamiętam jak je dodałem. dodałem za to w tym samym miejscu swoje logo. ale jak widać, trzeba mu usunąć tło i zmniejszyć wielkość, co wymaga czasu i chęci. dodatkowo chciałem być fajny (ale wyszło szydło z worka) i dodałem po lewej stronie pasek z linkami do instytucji (czy jak to inaczej nazwać, brakuje mi w tej chwili pomysłu), z którymi zdarza mi się w mniejszym lub większym stopniu współpracować. jak widać niektóre są za duże, niektóre za małe, inne mają swoje własne tło, a w ogóle to są tylko trzy bo więcej na razie nie wstawiłem. i to przez ten właśnie lewy pasek, popsuł się prawy, bo został zmniejszony, przez logo u góry wygląda jeszcze gorzej, twitter jest "zzipowany" i takie tam.

to chyba tak w ramach przeprosin

jutro urodziny. bloga, nie moje

w sobotę studniówka

maturzystom zostało 10tygodni nauki




pozdrowienia ze smażenia (jakby to powiedział Lech Roch)


Brak komentarzy: