piątek, 3 czerwca 2011

dziadnik

Chcę być jak ten dziennik
Żyjący chwilą
To co w nim zapiszę za chwilę może być nieaktualne, ale cóż z tego skoro to dalej tam trwa
Chcę być jak ten dziennik
Żyjący chwilą
Zapamiętywać momenty w których czytam, piszę, piję zieloną herbatę
Pamiętać tylko to, co chcę






Przejrzałem pierwsze posty, posty kiedy przepisywałem dziennik. Za cholerę nie wiem, czym był dziennik zielony. Wymyśliłem, że zeskanuję notes i poumieszczam odpowiednie strony obok tych przepisanych. Nie wiem gdzie jest notes czerwony, już gdy przepisywałem inne nie wiedziałem co się stało z małym, czerwonym notesem. Jedyne co mi po nim zostało to zamieszczone poniżej 6 zdjęć.
Piszę dużo mniej niż bym chciał.




"Iście, iście, przez miasto iście, iście szatańsko szeleszczą pod butami jesienne liście"
PabloPavo - Iście, iście [10 piosenek (2011)]











Brak komentarzy: